Εύκολη συνταγή για brownies με… γλυκοπατάτα – σοκολατένια και χωρίς ζάχαρη!

Εύκολη συνταγή για brownies

Εύκολη συνταγή για brownies με… γλυκοπατάτα – σοκολατένια και χωρίς ζάχαρη!

Ετοιμαστείτε να δώσετε στον εαυτό σας ένα εσωτερικό… high-five, γνωρίζοντας ότι κρύβετε μια επιπλέον μερίδα λαχανικών στα γλυκά των παιδιών!

Αν λαχταράτε ένα γευστικό και σοκολατένιο brownie αλλά θέλετε να το απολαύσετε με έναν (πολύ) πιο υγιεινό τρόπο, τότε η παρακάτω συνταγή είναι ιδανική για εσάς! Αυτά τα brownies με γλυκοπατάτα είναι μια πλούσια και απολαυστική λύση για τις στιγμές που τα παιδιά – ή και εσείς – θέλουν κάτι γλυκό, χωρίς να χαλάσετε την υγιεινή διατροφή της οικογένειας.

Οι γλυκοπατάτες προσθέτουν φυσική γλυκύτητα και υγρασία, κάνοντας αυτά τα brownies πλούσια και λαχταριστά χωρίς τη χρήση ραφιναρισμένης ζάχαρης. Είναι επίσης ολικής αλέσεως και περιέχουν μόνο δύο κουταλιές της σούπας λάδι, προσφέροντας μια υγιεινή επιλογή που ικανοποιεί τη λαχτάρα για σοκολάτα.

Εξαιρετικά νόστιμα και πλούσια σε γεύση, αυτά τα brownies δεν στερούνται τίποτα από τα παραδοσιακά βουτυρένια brownies με ζάχαρη. Η υφή τους είναι πυκνή και μυρωδάτη, ενώ η σοκολατένια τους γεύση είναι τόσο πλούσια που δεν θα πιστεύετε ότι περιέχουν γλυκοπατάτα! Και το καλύτερο; Η γλυκοπατάτα, όπως και τα κρυμμένα λαχανικά σε άλλες υγιεινές συνταγές, δεν γίνεται αντιληπτή στη γεύση, αφήνοντας τα παιδιά να απολαμβάνουν το επιδόρπιο με απόλυτη ευχαρίστηση.

Ετοιμαστείτε να δώσετε στον εαυτό σας ένα εσωτερικό… high-five, γνωρίζοντας ότι κρύβετε μια επιπλέον μερίδα λαχανικών στα γλυκά των παιδιών, που τα απολαμβάνουν σε κάθε μπουκιά!

Εύκολη συνταγή για brownies

Συστατικά:


► 2 μεγάλες γλυκοπατάτες περίπου 8 έως 10 ουγκιές η καθεμία
► 2 κουταλιές της σούπας λιωμένο λάδι καρύδας
► 3/4 φλιτζανιού σιρόπι σφενδάμου
► 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού καθαρό εκχύλισμα βανίλιας
► 2 μεγάλα αυγά
► 1 φλιτζάνι αλεύρι ολικής αλέσεως
► 1/3 φλιτζάνι σκόνη κακάο χωρίς ζάχαρη
► 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
► 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλεσμένο μοσχοκάρυδο
► 1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
► 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι kosher
► 1/2 φλιτζάνι ημίγλυκα κομματάκια σοκολάτας ή ψιλοκομμένη μαύρη σοκολάτα

Οδηγίες

Προθερμάνετε το φούρνο στους 180 °C. Στρώστε ένα ταψί 20 × 20 εκατοστά με λαδόκολλα έτσι ώστε να προεξέχει από τις πλευρές και, στη συνέχεια, καλύψτε ελαφρά με σπρέι ψησίματος. Αφήνω στην άκρη.

Τοποθετήστε τις γλυκοπατάτες στο φούρνο μικροκυμάτων και μαγειρέψτε σε υψηλή θερμοκρασία για 7 έως 10 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν εντελώς. Μόλις κρυώσει αρκετά για να το χειριστείτε, αφαιρέστε 2 φλιτζάνια από τη σάρκα και πετάξτε το δέρμα.

Τοποθετήστε σε ένα μεγαλύτερο μπολ ανάμειξης και στη συνέχεια χτυπήστε μέχρι να πολτοποιηθεί και αρκετά λεία.

Χτυπάμε με το λιωμένο λάδι καρύδας (ή το βούτυρο) μέχρι να ενωθούν και μετά χτυπάμε με το σιρόπι σφενδάμου και το εκχύλισμα βανίλιας. Χτυπάμε τα αυγά 1 κάθε φορά, σταματώντας να ξύνουμε το μπολ όσο χρειάζεται.

Σε ένα ξεχωριστό μπολ, ανακατέψτε το αλεύρι ολικής αλέσεως, τη σκόνη κακάο, την κανέλα, το μοσχοκάρυδο, το μπέικιν πάουντερ και το αλάτι.

Προσθέστε τα ξηρά υλικά στα υγρά και ανακατέψτε απαλά, μέχρι να ενσωματωθούν τα ξηρά υλικά. Προσθέστε τα κομματάκια σοκολάτας.

Ρίξτε το κουρκούτι στο έτοιμο ταψί και λειώστε το πάνω μέρος. Ψήνουμε για 25-30 λεπτά, μέχρι να βγει καθαρή μια οδοντογλυφίδα που βάζουμε στο κέντρο.

Τοποθετήστε το τηγάνι σε μια σχάρα και αφήστε το να κρυώσει εντελώς. (Τα brownies έχουν καλύτερη γεύση όσο περισσότερο κάθονται).

Πηγή: wellplated

Διαβάστε επίσης:

«Σαν παγωτό»: Γιαουρτογλυκό με μπισκότα, έτοιμο σε 4′!

Τα πιο υγιεινά σοκαλατάκια με χουρμάδες και άλλα 3 υλικά

Εύκολο γλυκό ψυγείου με ζελέ, κρέμα και μπισκότα