Επιστροφή στο σχολείο: Πώς θα βάλετε το παιδί σε πρόγραμμα ύπνου

Επιστροφή στο σχολείο: Πώς θα βάλετε το παιδί σε πρόγραμμα ύπνου

Οι μαθητές επιστρέφουν στα σχολεία ύστερα από διακοπές και όπως ξέρουμε όλοι οι γονείς, μαζί τους πρόκειται να ξεκινήσει και η κλασική μάχη του πρωινού ξυπνήματος.

Μετά από λίγο καιρό, τα παιδιά μας καλούνται να προσαρμοστούν και πάλι σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και φυσικά να ξυπνούν μια συγκεκριμένη ώρα.

Για να αποφύγετε, λοιπόν, τις πρωινές εντάσεις και να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας θα επιστρέψει ξεκούραστο στο σχολείο του, καλό είναι να το βάλετε σε πρόγραμμα ύπνου όσο το δυνατόν πιο νωρίς.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε το πρόγραμμα ύπνου του παιδιού

Τέλος στα χαλαρά πρωινά με πιτζάμες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Καλωσορίζουμε τα πρωινά με άγχος και πλήθος εργασιών που πρέπει να ολοκληρώσετε πριν από τις 8 το πρωί.

Αν το παιδί σας ξεκινάει το σχολείο για πρώτη φορά, πάρτε μια γεύση για το τι σας περιμένει

Πρέπει να ξυπνήσετε τα παιδιά σας μέχρι τις 7 π.μ., να ετοιμάσετε το πρωινό, να ετοιμάσετε σνακ και γεύματα, και να βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας ντύνονται κατάλληλα και βουρτσίζουν τα δόντια τους. Επιπλέον, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα γεύματα, τα σνακ, τα μπουκάλια με νερό, τα βίβλια, τα τετράδια και ό,τι άλλο χρειάζεται είναι στις κατάλληλες τσάντες. Όλα πριν βγείτε όλοι τρέχοντας έξω πριν χτυπήσει το κουδούνι. Ουφ!

Διαβάστε τη συνέχεια στο Ιnfokids.cy

Ροή Ειδήσεων