Πανελλήνιες: Αστοχία και στα Μαθηματικά των ΕΠΑΛ – «Για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι, προτείνουμε…»

Πρεμιέρα των Πανελληνίων για τα ΓΕΛ με το μάθημα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

Πανελλήνιες: Αστοχία και στα Μαθηματικά των ΕΠΑΛ – «Για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι, προτείνουμε…»

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία εντοπίζει αστοχία – τι προτείνει.

Ύστερα από τα λάθη που εντοπίστηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας των ΓΕΛ, και η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία εντόπισε λάθος σε διατύπωση, στο μάθημα των Μαθηματικών των ΕΠΑΛ, που εξετάστηκε το Σάββατο, 1 Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στην ανακοίνωσή τους:

Τα θέματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης και παρουσιάζουν ανάλογη δυσκολία με τα αντίστοιχα περσινά.

Στο Θέμα Γ διαπιστώνουμε αστοχία στη διατύπωση. Ειδικότερα υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας μεταξύ των τιμών των δεδομένων και των ζητουμένων. Επισημαίνουμε ότι οι δυνατές τιμές του άγνωστου κ μπορούν να προκύψουν ανεξάρτητα, τόσο από την τυπική απόκλιση, όσο και από τη μέση τιμή που υπολογίζεται με τη βοήθεια του συντελεστή μεταβολής, και δεν συμφωνούν μεταξύ τους. 

Προτείνεται να ληφθεί ως σωστή οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις, για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι.

Διαβάστε επίσης:

«Μαμά, δε θέλω να πω ποίημα»: Τι να πούμε στο παιδί εάν ντρέπεται να εκτεθεί;

7 πράγματα για τα οποία δεν πρέπει ποτέ να «πειράζετε» τα παιδιά σας

Τα παιδιά μάς δείχνουν από νωρίς τι είδους ενήλικες θα γίνουν – ΜΗΝ αγνοείτε τα σημάδια

Ροή Ειδήσεων