Βασική συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη + 4 επιλογές φρούτων για να δοκιμάσετε τώρα

Βασική συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη + 4 επιλογές φρούτων για να δοκιμάσετε τώρα

Βασική συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη + 4 επιλογές φρούτων για να δοκιμάσετε τώρα

Γευστικές μαρμελάδες με φρέσκα φρούτα εποχής: Υγιεινές και χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Η παρασκευή μαρμελάδας χωρίς ζάχαρη είναι μια υγιεινή και γευστική εναλλακτική που επιτρέπει να απολαμβάνετε την πλούσια γεύση των φρέσκων φρούτων χωρίς τις επιπτώσεις της επεξεργασμένης ζάχαρης. Καθώς βρισκόμαστε στον Ιούνιο, η αφθονία των φρούτων προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να φτιάξουμε λαχταριστές μαρμελάδες που θα συνοδεύσουν τέλεια το πρωινό μας ή τα γλυκά μας. Τα βερίκοκα, οι φράουλες, τα κεράσια και τα ροδάκινα βρίσκονται στην κορυφή της ωρίμανσής τους αυτή την εποχή, προσφέροντας τέλεια υλικά για την παρασκευή μαρμελάδας.

Βασική συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη

Η βασική μας συνταγή χρησιμοποιεί φυσικά γλυκαντικά, όπως το μέλι ή το σιρόπι αγαύης, και μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα για διάφορα φρούτα. Με απλά υλικά και εύκολες οδηγίες, μπορείτε να δημιουργήσετε μαρμελάδες γεμάτες γεύση και θρεπτικά συστατικά. Ας δούμε πώς μπορείτε να μετατρέψετε τα φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα σε υπέροχες μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη, ιδανικές για όσους αναζητούν υγιεινές επιλογές χωρίς να θυσιάζουν την απόλαυση.

Η παρακάτω συνταγή χρησιμοποιεί φυσικά γλυκαντικά και αποτελεί βάση για την παρασκευή μαρμελάδας με διάφορα φρούτα.

Υλικά:

  • 1 κιλό φρούτα (π.χ., βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, μούρα)
  • 2-3 κουταλιές της σούπας μέλι ή σιρόπι αγαύης
  • 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού
  • 1-2 κουταλάκια του γλυκού πηκτίνη ή σπόρους chia (για πάχυνση, προαιρετικά)

Οδηγίες:

  1. Προετοιμασία Φρούτων: Πλύνετε και καθαρίστε τα φρούτα. Κόψτε τα σε μικρά κομμάτια.
  2. Βράσιμο: Βάλτε τα φρούτα σε μια κατσαρόλα και προσθέστε τον χυμό λεμονιού. Βράστε σε μέτρια φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς.
  3. Μαγείρεμα: Αφήστε να βράσει για 20-30 λεπτά μέχρι τα φρούτα να μαλακώσουν και να βγάλουν χυμούς.
  4. Πηκτίνη ή Chia: Αν θέλετε πιο παχιά μαρμελάδα, προσθέστε πηκτίνη ή σπόρους chia και ανακατέψτε καλά.
  5. Γλυκαντικό: Αν θέλετε πιο γλυκιά μαρμελάδα, προσθέστε το μέλι ή το σιρόπι αγαύης στο τέλος και ανακατέψτε.
  6. Αποθήκευση: Αποθηκεύστε σε αποστειρωμένα βάζα και αφήστε να κρυώσουν.

4 επιλογές μαρμελάδας για τον Ιούνιο

1. Μαρμελάδα Βερίκοκο

Το βερίκοκο είναι στα καλύτερά του τον Ιούνιο. Δοκιμάστε να προσθέσετε λίγη βανίλια ή κανέλα για έξτρα άρωμα.

  • Υλικά: 1 κιλό βερίκοκα, 2 κουταλιές της σούπας μέλι, 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού, 1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας (προαιρετικά).

2. Μαρμελάδα Φράουλα

Φράουλες είναι άφθονες αυτή την περίοδο και προσφέρονται για υπέροχη μαρμελάδα.

  • Υλικά: 1 κιλό φράουλες, 3 κουταλιές της σούπας μέλι, 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού.

3. Μαρμελάδα Κεράσι

Τα κεράσια είναι επίσης σε εποχή και προσφέρουν μια πλούσια και ζουμερή μαρμελάδα.

  • Υλικά: 1 κιλό κεράσια (χωρίς κουκούτσια), 2 κουταλιές της σούπας μέλι, 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού, 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα (προαιρετικά).

4. Μαρμελάδα Ροδάκινο

Τα ροδάκινα είναι γλυκά και αρωματικά τον Ιούνιο. Δοκιμάστε να προσθέσετε λίγο τζίντζερ για πιπεράτη γεύση.

  • Υλικά: 1 κιλό ροδάκινα, 2 κουταλιές της σούπας μέλι, 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού, 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ (προαιρετικά).

Συμβουλές:

  • Χρησιμοποιείτε ώριμα φρούτα για καλύτερη γεύση και φυσική γλυκύτητα.
  • Αν δεν χρησιμοποιήσετε πηκτίνη, προσθέστε λίγο λιγότερο από το νερό και αφήστε τη μαρμελάδα να σιγοβράσει περισσότερο για να πήξει.
  • Διατηρείτε τα βάζα σε δροσερό και σκοτεινό μέρος για καλύτερη διάρκεια ζωής.

Διαβάστε επίσης:

Εύκολη μαρμελάδα ρόδι για το πρωινό των παιδιών

Στριφογυριστά μπισκότα με μαρμελάδα

Σπιτική μαρμελάδα Βερίκοκο: Η πιο νόστιμη μαρμελάδα του κόσμου!

Κρέπες με μπισκότο, μπανάνα και μαρμελάδα

Ροή Ειδήσεων