Πρόβλημα στην τηλεκπαίδευση Γυμνασίων και Λυκείων – Τα παράπονα των εκπαιδευτικών

Πρόβλημα στην τηλεκπαίδευση Γυμνασίων και Λυκείων – Τα παράπονα των εκπαιδευτικών

Η δεύτερη εβδομάδα τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας δεν φαίνεται να ξεκίνησε ομαλά καθώς πληθαίνουν τα παράπονα από πλευράς εκπαιδευτικών ότι αντιμετωπίζουν τεράστια δυσκολία εισόδου στην πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Όπως μας καταγγέλουν οι αναγνώστες εκπαιδευτικοί παρά το γεγονός ότι ειδοποιήθηκαν αργά χθες το βράδυ μετά τις 22:00 από το Υπουργείο Παιδείας ότι άλλαξαν οι σύνδεσμοι της ηλεκτρονικής τους τάξη, λόγω αναβάθμισης από πλευράς Υπουργείου της πλατφόρμας, έκαναν τα προβλεπόμενα για να μπορέσουν να παραδώσουν κανονικά σήμερα το μάθημά τους, ενημέρωσαν άμεσα τους μαθητές τους  εντούτοις δεν μπορούν να συνδεθούν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ώστε να ταυτοποιηθούν και να συνεχίσουν στην πλατφόρμα Webex.

H πλατφόρμα του ΠΣΔ από το πρωί “τρέχει” με αργή ταχύτητα, δεν φορτώνει και σε πολλές περιοχές έχει “κρασάρει”.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας ημερησίως, και ταυτόχρονα, λειτουργούν περίπου 40.000 ψηφιακές τάξεις, ενώ συνολικά διενεργούνται πάνω από 200.000 τάξεις με – αθροιστικά – πάνω από 4 εκατομμύρια συμμετοχές μαθητών και μέσο όρο 52 λεπτά ανά μάθημα.

Το Υπουργείο διαβεβαιώνει ότι τα όποια προβλήματα θα λυθούν

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε χθεσινή της συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ερωτηθείσα για την τηλεκπαίδευση και για τα όποια προβλήματα τυχόν εμφανιστούν απάντησε ότι “Δυσκολίες ασφαλώς υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν – εδώ είμαστε για να επιλύουμε όποια δυσκολία προκύπτει, για να διορθώνουμε όποια αρρυθμία, για να βελτιώνουμε τις λύσεις.

Για το σημερινό πρόβλημα πηγές του υπουργείου το αποδίδουν σε “υπερφόρτωση του δικτύου” και διαβεβαιώνουν ότι το πρόβλημα δεν καταγράφεται πανελλαδικά αλλά σε μεμονωμένες περιοχές. Το Υπουργείο παρακολουθεί καθημερινά την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ανταποκρίνεται άμεσα, με συνεχείς αναβαθμίσεις και στόχο την εύρυθμη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων.